Knut Baltic Startet 7.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2015 Hei, jeg ønsker å sammenligne størrelse på køyer og sittegruppr samt takhøyder i forhold til vår nåværende båt Scand Baltic. I servicemappen som fulgte Baltic'en vår lå disse tegningene så nå lurer jeg på om det er noen med nyere 3-kabins Atlantic (2005-) som kan tenke seg å skanne og sende disse til meg? Tusen takk for hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
Knut Baltic Svart 7.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2015 (redigert) Alternativt om noen har de "strategiske" sengemålene ? Redigert 7.Juli.2015 av Knut Baltic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Danskeren07 Svart 26.Januar.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2020 Hei @Knut Baltic Fik du nogensinde de mål? Jeg kunne også godt være interesseret i dem. Også Baltic ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.