Dani Startet 7.Juli.2015 Del på Facebook Startet 7.Juli.2015 Hei. Jeg sliter med en knopmåler som ikke virker. Hvor kan jeg begynne å feilsøke? Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Fabrikat/type er nyttig å vite, gjerne også bilder Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Dani Svart 7.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Sitter på en donzi 21 medallion. Usikker på type. Kan se i morgen , å ta bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 8.Juli.2015 Del på Facebook Svart 8.Juli.2015 GPS er tingen Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Smiley Svart 8.Juli.2015 Del på Facebook Svart 8.Juli.2015 Om det er en slik trykkmåler med giver i hekken, så start med å sjekke om denne kan være grodd tett. Følg deretter slange for brudd eller bretter. Mulig å blåse i slangen, evt. bak på instrumentet for å se etter utslag også, men vær forsiktig med trykkluft. Da kan du brått sitte med et instrument som viser konstant full guffe..... Om det er slange koblet på motorstamme så blir det samme fremgangsmåte, men da først sjekke om hullet / kanalen i undervansshuset kan være tett. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.