wabby Startet 8.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2015 Hei, prøver å finne momentet jeg må dra til etter jeg har byttet propell på mitt Bravo 2 drev. Noen som vet dette i NM? Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 8.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2015 Ifølge Bravo Sterndrive Workshop manual: 81 Nm på Bravo II. Sitér dette innlegget Link to post
wabby Svart 8.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2015 Supert! Hadde sett for meg 130NM, men var ufattelig i tvil. Men da stemmer nok det du sier. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 8.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2015 (redigert) Da er du nærmere en Bravo tre fremre propell, den skal ha 136Nm, mens bakre propell skal ha 81 Nm. Kuriositet: Bravo1 skal ha halvslappe 75Nm... Redigert 8.Juli.2015 av alfaalfa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.