perhj Startet 15.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2005 (redigert) Husky 26 kombi Jeg har en Husky 26 kombi fra 1985, kjøpte den fra Bergenskanten for godt og vel et år siden. Dette er jo selvbyggerbåter,og han som bygde den har laget dør sjøl. Det er ei skyvedør av glassfiberbelagt finer, tung som bly!. Om vinteren er det bare med nød og neppe at jeg får til å åpne den. Disse båtene har jo bakvegg med knekk på, så det er jo ikke bare å kjøpe ei ny dør!. Jeg har jo sett andre Huskyer som har skyvedør i aluminium som ikke ser hjemmegjort ut. Så problemet mitt er: Hvor kan jeg få tak i ei aluminiumsdør til Husky 26 kombi?. Jeg prøvde Gule Sider og ringte til alle båtforretninger i Bergen, men de hadde knapt hørt om Husky! Redigert 15.Mai.2005 av perhj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 15.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2005 Dette må spesial bestilles. Selv har eg kjøpt komplett bakvegg med skyvedør i aluminium/herda glass hos Colt Industri. Min har også knekk. Tror ikke du får kjøpt slikt ferdig! Sitér dette innlegget Link to post
Husky Svart 15.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2005 Hei! Et tips kan være å kontakte Rabben Slipp, http://www.rabbenslipp.no/. Disse produserer fremdeles en form for Husky båter, vet imidlertid ikke hvor mye som er igjen av det opprinnelige. Det er ikke mer enn et år siden jeg så de reklamerte for de gamle Huskybåtene, så kanskje de har noe liggende eller kan henvise deg videre. Lykke til! Sitér dette innlegget mvh Espen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.