Aksept2014 Startet 10.Juli.2015 Del på Facebook Startet 10.Juli.2015 Hvis vi tar inn nåværende kurs osv. Hvilket land finner man det billigste båtutstyret? Hvilken butikk i det respektive land er billigst? For meg kan det virke som Sverige er billigst pt. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Trengte ei flushepumpe til gjestedoen da vi lå i Strømstad i juni. Kjøpte på Sea Sea på Torskholmen til SEK 2650,- Pris hos Seatronic er NOK 2299,- hvilket vel skulle komme ut på omlag det samme. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Aksept2014 Svart 10.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Har sammenlignet litt med anker, ankerruller etc. Der viser det seg at Sverige er klart billigst Sitér dette innlegget Link to post
Draug1 Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Kjøpte Garmin AIS 300 hos Seasea i strømstad s kr. 1890,- seatronic skal ha kr 2995,- Plottere og radar lønner det seg å kjøpe i Norge, bedre pris og bedre garantier. Sitér dette innlegget Born to sail,forced to work. ...............Hjemmeside: Link to post
Mulligan Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Sea Sea på Torskholmen Vet ikke. Du klarte jo å finne Sveriges dyreste båtsjappe. Prisene reflekterer hvem kundene stort sett er. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Vet ikke. Du klarte jo å finne Sveriges dyreste båtsjappe. Prisene reflekterer hvem kundene stort sett er. Mnjaa? Sea Sea er en kjede og prisene er hva som står i katalogen, enten man handler på Sea Sea i Strømstad eller i Stockholm vil jeg tru? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Aksept2014 Svart 10.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Det kan virke som du har rett REM Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Norge er billigst, så fremt man bestiller på eBay. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 10.Juli.2015 Del på Facebook Svart 10.Juli.2015 Betalte nylig NOK 22190,- for en Garmin GHP10 autopilot, komplett med fjernkontroll hos Seatronic. Tilsvarende hos Sea Sea i Sverige er SEK 23470,- Noe å spare på å handle fra US? Tja? I min favorittbutikk Boatfix.com matte jeg betale NOK 30066,- inkl mva. pluss frakt for den samme piloten. Som om dette ikke skulle være nok. Hos WMJ Marine, også en populær USA nettbutikk, måtte jeg ut med NOK 39290,- for den samme. Dette også inkl. norsk mva og med frakt i tillegg. Tar man med norsk 5 års reklamasjonsfrist i dette er det uingen tvil om at en gjør det beste kjøpet i Norge. Priser hos Maritim på Slependen er på noen kroner nær de samme som hos Seatronic. Jeg valgte Seatronic denne gang for de hadde i motsetning til Maritim en svært god produktkompetanse. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.