Jump to content

Billigste land for båtutstyr i Skandinavia?

Aksept2014

Recommended Posts

Trengte ei flushepumpe til gjestedoen da vi lå i Strømstad i juni. Kjøpte på Sea Sea på Torskholmen til SEK 2650,- Pris hos Seatronic er NOK 2299,- hvilket vel skulle komme ut på omlag det samme.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Vet ikke. Du klarte jo å finne Sveriges dyreste båtsjappe.

Prisene reflekterer hvem kundene stort sett er.

Mnjaa? Sea Sea er en kjede og prisene er hva som står i katalogen, enten man handler på Sea Sea i Strømstad eller i Stockholm vil jeg tru?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

Betalte nylig NOK 22190,- for en Garmin GHP10 autopilot, komplett med fjernkontroll hos Seatronic. Tilsvarende hos Sea Sea i Sverige er SEK 23470,-

Noe å spare på å handle fra US? Tja?

I min favorittbutikk Boatfix.com matte jeg betale NOK 30066,- inkl mva. pluss frakt for den samme piloten. Som om dette ikke skulle være nok. Hos WMJ Marine, også en populær USA nettbutikk, måtte jeg ut med NOK 39290,- for den samme. Dette også inkl. norsk mva og med frakt i tillegg.

Tar man med norsk 5 års reklamasjonsfrist i dette er det uingen tvil om at en gjør det beste kjøpet i Norge.

Priser hos Maritim på Slependen er på noen kroner nær de samme som hos Seatronic. Jeg valgte Seatronic denne gang for de hadde i motsetning til Maritim en svært god produktkompetanse.

ad. planlegging:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...