Stjernen ! Startet 10.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2015 (redigert) Hei. Husker for en stund siden att noen la ut en link til de fleste dynamoer og hva inngangene/utganger var merket med ! Noen som vet hvor jeg kan finne dette skjema ? Altså en felles liste med masse dynamo typer og vilke tilkoplinger de har.(altså D+ B- osv) Redigert 10.Juli.2015 av Dioden ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 10.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2015 (redigert) Men dynamoer kan ha forskjellige navn på polene sine. Som D+ er lik 61. Det jeg leter etter er ett slags ark med alle typer dynamoer listet nedover. øverst på siden var alle tillkoplinger en dynamo kunne ha. Så om man leste på iskra feks så kunne jeg se vilke utganger og hva de het. Altså ett skjema over mange dynamoer ! så var det krysset av hva de hadde av utganger,og hva de het. Man kunne også se spennings outcut og inn ,mener jeg. Redigert 10.Juli.2015 av Dioden ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 10.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2015 (redigert) Leter du etter denne?Betegnelser av vanlige koblingspunkter på dynamoer Det og annet ligger tilgjengelig på mine egne sidene under knappen "teknisk FAQ".Gjelder også for senere hvis jeg endelig klarte å rydde, fikse, ...,....,.....,..., også hele resten igjen. Jørg Redigert 10.Juli.2015 av Joerg Becker (see edit history) Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Stjernen ! Svart 10.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2015 Supert ! Tusen takk Joerg Becker Ikke helt likt det jeg hadde,men inneholder det jeg trenger. Skulle vi gjort uten deg her på plassen Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 11.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 Bare hyggelig. Skulle vi gjort uten deg her på plassen ... øøøø... svaret på det er kanskje avhengig av hvem man spør? Ønsker en morsom sommer! Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.