TimJ Startet 10.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2015 Hei, Kjøpte denne på mandag og skulle teste den i dag. Det jeg ikke helt skjønner er den kartbrikken som fulgte med. Den er for stor til å passe i skjermen?! Og slik plotteren er nå, viser den ikke noe informasjon om dybder skjær, navn på øyer osv... Noen som har denne og kan forklare meg hva jeg gjør feil? Og hva greia med den kartbrikken er... Takker for alle svar??? Sitér dette innlegget Link to post
TimJ Svart 11.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Viking.1 Svart 11.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 Plotteren skal ha en MicroSD. Kartbrikken leveres som en kombinert SD og MicroSD. Du må løsne MicroSD-brikken fra SD-adapteret og stikke den inn i skjermen. Sitér dette innlegget Link to post
TimJ Svart 11.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 Fant jaggu ut det ja? Men, får ikke opp noe informasjon på kartet selv om jeg har satt inn brikken.... Finner ikke noen innstillinger som jeg kan skru på noe mer info heller. Har feks ikke noen navn på øyer, ingen skjær, ikke no. Noen som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
Gert84 Svart 11.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 Har du silver eller gold kartbrikke.? Sitér dette innlegget Link to post
TimJ Svart 11.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 Har denne Fulgte med plotteren.Aner ikke hva den er, står ikke noe om den er gold eller siver. Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 11.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 Kan det tenkes at brikken er tom, beregnet på kjøp av kart på nett? Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
TimJ Svart 11.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 I følge maritim, så skulle det følge med kart... Så virker jo litt rart å sende med en brikke, som det står det det står på den... Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 11.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 (redigert) uten nåken garanti for suksess så skal du prøve å gå inn i oppsettet og velge c-map by jeppesen på kartvalg. Det står på Navionics som default.' Red. Ja uten brikke får du opp basic kart. Om en kan kalle det det. Det inneholder ingen info om noen ting ei heller kystlinja. Kun verden sett fra oven via tekst-tv grafikk. Redigert 11.Juli.2015 av Bearded Beast (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TimJ Svart 11.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 Hei Beast, Har valgt c-map Alt, derfor jeg ikke skjønner en pøkk.... Utrolig frustrerende for å si det mildt... Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 11.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 vel Compatible Raymarine units sold in Europe will come bundled with a blank formatted C-MAP Essentials card, along with instructions on how to visit a dealer or go online (CLICK HERE) to download free coverage for the desired region. C-MAP Essentials provides the accurate, up-to-date coastal chart data needed for safe navigation and boating enjoyment. Depending on the region chosen, C-MAP Essentials provides extensive coverage areas: Sitér dette innlegget Link to post
TimJ Svart 11.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 Jaggu... Rart det ikke står noe sted i papirene jeg fikk med, eller at maritim sa noe om dette.... Får sjekke det i morgen da:-) Takk Beast??? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.