Grand Banks jr Startet 11.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2015 Jeg låner en Yamarin med en Yamaha 50 hk elstart powertilt 2010 som jeg har brukt en del. Den har også org startsperre med trådløs fjernkontroll. I går begynte den å pipe / ule veldig svakt fra gass/ gir konsollen (Org Yamaha med nøkkel/ dødmann). Pipingen er veldig svak, men kontinuerlig fra jeg vrir nøkkel om til "drift". Displayet viser ingen feil. Hverken lavt oljetrykk eller høy motortemp. Den drar helt normalt. Ingen begrensning i motorkraft eller turtall. Batteriet måler 12,9 V ved hvile. Jeg finner ingenting om dette i manualen. Hva kan dette skyldes? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Mons Olav Svart 11.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 Hei,dette er mest sansynlig feil på en føler.Hvilken vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Grand Banks jr Svart 11.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 Jeg hadde feilen i går. Startet opp motoren i dag tidlig. Da var det ingen hyling. Startet den deretter i ettermiddag, og den startet hylingen igjen. Hylibgen starter FØR jeg starter, så det kan ikke være oljetrykket. Finnes det noen OBD2 avleser på en slik motor, eller er det kun i biler? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.