Bavarialisa Startet 11.Juli.2015 Del på Facebook Startet 11.Juli.2015 Har en Bavaria 32 Sport med KAD 32 motorer. Det viser seg at propellene sannsynligvis er montert feil, noe som har ført til at innerste propell har gravet seg inn på akslingen og spist seg over zink-anoden og inn i drevet. Det pipler nå olje ut. Har fått av propeller, men er på Valle Gjestehavn i Telemark og trenger desperat tips og hjelp. Noen som vet hvor nærmeste kran er? Nærmeste båtverksted? Eventuelt tips om hvor jeg kan få tak i nytt drev? Noen som har erfaring med lignende feil? Alt av gode tips og råd tas imot med takk! Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 11.Juli.2015 Del på Facebook Svart 11.Juli.2015 Kragerø er nærmeste jeg kan tenke sånn i farten er det begge drev eller ene? du kommer dit fra valle på 2-3 timer tomgang 1 maskin (prøvd før selv :( ) Sitér dette innlegget Link to post
Bavarialisa Svart 11.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2015 Feilen er på begge drev, men det ene ser ut til at kan reddes, problemet der er nå at propellen sitter dønn fast, får den ikke av.. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 11.Juli.2015 Del på Facebook Svart 11.Juli.2015 (redigert) Kk marine i bamble og lyche maskinering Langesund er iallfall VP forhandlere og verksteder Redigert 11.Juli.2015 av MaSa (see edit history) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
MaSa Svart 11.Juli.2015 Del på Facebook Svart 11.Juli.2015 På Valle http://www.hegnas.com http://www.lyche-as.no http://www.kk-marine.no Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
nomen Svart 11.Juli.2015 Del på Facebook Svart 11.Juli.2015 (redigert) Har ikke de deler, er det VP forhandler i Sandefjord. Framnes maritim. Ellers er det en kar i Grenland som driver å selger endel brukt VP motorer har jeg sett. Ett søk på Finn kab gjøre at du får tak i han, kan jo være at han har noen deler. Redigert 11.Juli.2015 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Bavarialisa Svart 11.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2015 Takk så langt!! Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 11.Juli.2015 Del på Facebook Svart 11.Juli.2015 Propellene er nok riktig montert, men indre Thrustskive er glemt!(på begge!!?) Er dette gjort av verksted ville jeg krevd full etstatning + tort&svie via tabbeforsikringen deres.. Sitér dette innlegget Link to post
Sidestick Svart 12.Juli.2015 Del på Facebook Svart 12.Juli.2015 Jeg kommer hjem i ettermiddag/kveld og kan assistere med bil om det er ønskelig.. Sitér dette innlegget Link to post
Bavarialisa Svart 12.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2015 Tusen takk for det.. Først og fremst må jeg få løftet båten på land, veier ca 5 tonn, så er det jo ikke umulig at jeg kunne hatt behov for noe transport for å hente deler.. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 12.Juli.2015 Del på Facebook Svart 12.Juli.2015 Henning hansen båt og motor, holder til i Skjelsvik. Han er ikke VP forhandler, men er veldig hjelpsom og har greie på det meste av motorer og drev. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
SommerSommer Svart 12.Juli.2015 Del på Facebook Svart 12.Juli.2015 Kan være proppelene som har løsnet i vulkaniseringen også. Drev service i Ålesund har bytte drev på lager. Sender over hele landet. Hvis drevene ellers er ok ville jeg kun byttet det som er nødvendig. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 13.Juli.2015 Del på Facebook Svart 13.Juli.2015 Tor R. Nilsen bor 300 meter sør for gjestehavnen (Targa importør og vp forhandler). Du finner kontaktinfo på nett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.