Joergen86 Startet 11.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2015 Hei ja, som topic sier så har jeg en 1979 Yamaha 55 ae som ikke stopper verken på tenningsnøkkelen eller dødmannsknappen, sistnevnte hadde faktisk den hvite kabelen ryki i loddinga inn på bryteren å den har jeg lodda på igjen, nå er det samme symptomet både med nøkkelen og knappen, når jeg vrir av så begynner den bare å fjuske men ikke stoppe. Må til slutt dra ut choken max for å få stoppa, men da blir den litt lei å starte i blant siden jeg må drukne den.. noen som har ett clue her?? Sitér dette innlegget Link to post
Joergen86 Svart 12.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2015 kan det ha seg sånn at det kan være cdi boksen?? satt en ledning rett fra klemma å til jord å den oppfører seg helt likt da.. så ikke noe brudd fra tenningslås og bak.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.