Dagsven Startet 12.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2015 Hei folkens. Dere som har mye båterfaring vil inventaret i båt lage mer skramlelyder når det blir brukt en del?? Har en flott Nordkapp 760 Noblesse som "jeg" syntes skramler i litt sjø. Bemerker "jeg" da det er min oppfatning og har ikke kjørt andre i denne modellen. Spesielt vindskjermen syntes jeg flexer ( rister, skramler) når jeg pusher den i litt sjø. Min båt er fra 2005 og mulig at nyere Nordkapper er mer isolerte? Syntes også det er litt skroglyder. Er det noe som er vanlig? Nordkapp har kun fått gode resultater i tester på 760 og er flaggskipet. Er svært takknemlig forsvar. Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 12.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2015 Sjekk at ingenting har skrudd seg ut, jeg har oftet måtte gå over båter med nye skruer og loctite flere steder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.