Draconoobie Startet 12.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2015 Ble i går eier av en eldre Draco 2000 for noen få tusenlapper. Båten er omgjort til utenbordsmotor (dette jeg var ute etter, vet mange er skeptisk) og bærer preg av lite kjærlighet. Etter gjennomgang er "to do" lista klar (og den er lang). Første jeg tenkte å gjøre og som virker som den største jobben er å sjekke/evt skifte bensintank. Tanken virker tett men er redd ledninger/rør bør skiftes da den ikke har vært brukt på en stund. Virker nesten umulig å komme til å montere nye ledninger. Er det noen som har gjort dette på en Draco? Kan dørken fjernes og settes på plass igjen? Alternativt hvor kan man kjøpe ny dørk? På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 12.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2015 Velkommen hit :) Masse bilder er alfa omega på dette forumet, så post i vei under arbeidets gang. Sitér dette innlegget Link to post
Draconoobie Svart 12.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2015 Takk skal du ha! Nå skal båten kjøres hjem til Oslo og da skal jeg poste før/etter bilder. Ambisjonene er store så vi får se om gjennomføringen og evner er like bra! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.