Dacapo8100 Startet 12.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2015 Hei! Trenger litt hjelp fra kloke hoder, jeg har byttet ut Raymarine A65 plotteren med en Lowrance HDS 9 gen3. Svinger er som nevnt i overskriften en rimelig standard sak, en Airmar B744v. Denne blir levert med forskjellige plugger til de aller fleste merker. Og jeg har lite lyst til å bruke 4 båtpenger på å bytte ut en fungerende svinger med en ny identisk svinger bare for å få annen plugg på den.. Hos Navytech fikk jeg kjøpt blå Lowrance plugg, her var også koblingsskjema. Jeg har også koblingsskjema ut fra svingeren, problemet er at deisse passer dårlig sammen.. er det noen her som har gjennomført denne operasjonen? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 12.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2015 Hvis du lægger koblingsskemaerne ud for svinger og plotter er jeg sikker på at du kan få brugbart indspil. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 12.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2015 Legg ut begge skjemaene og ta med kontaktene. Oversatte for liten tid siden en garmin giver som skulle på airmar plotter, En ledning som kobles annerledes (ikke på farve) og jordledningen var splittet (2 stykk) på Raymarine. Ikke så vanskelig å lese, men noen forskjeller er det nok Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.