Smite Startet 13.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2015 Hei, Jeg skal montere nytt pumpetoalett i båten, toalettet er plassert over vannlinjen, men slangene går ikke opp i en U og ned igjen, så det er ikke noe form for vannlås. Da jeg overtok båten var ventilene til inntak og avløp rustet fast, jeg har nå fått smurt de opp, men jeg kan skru og skru igjen uten at det blir tyngre, så jeg er ikke sikker på om de virker. Kan jeg koble fra gammelt toalett og montere nytt, når slangestussene er høyere enn vannlinjen, eller vil det komme vann inn i båten hvis ventilene ikke har stengt? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2015 (redigert) Det går selvsagt helt fint med mindre du trer slangen i munnen, suger og deretter legger slangen fra deg i bunnen av båten(hevert). Redigert 13.Juli.2015 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Smite Svart 13.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2015 Ingen planer om det, sjokkerende nok. Det var det jeg trodde, men måtte bare dobbelsjekke:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.