Førstefender Startet 14.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2015 (redigert) Har extra vanninntak til kjøling av motorer i båten. Ved kjøring suger altså motorer sjøvann via drev og i tilegg gjennom extra sjøvannsinntak som forrige eier fikk laget. Nå leste jeg et sted at dette kanskje ikke var så lurt, for drevene fikk ikke den kjølingen de skulle ha. Stemmer dette? burde jeg stenge de extra kjølevannsinntakene jeg har? pumpa vil vel suge fra det letteste stedet som er gjennom de nye sjøvannsinntakene.... Redigert 14.Juli.2015 av Førstefender (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 14.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2015 Jeg kan ikke tenke meg at det skulle ha noe særlig å si. Vannet går gjennom svingaksel og den klarer seg fint uten kjøling. På Mercruiser derimot kan dette være ett tema. Uansett så suger den fra begge steder og får nok kjøling. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 15.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2015 Godt,var litt bekymret jeg hadde kjørt med for lite kjøling på drev i flere år.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.