Jump to content

Forslag til speedbåt navn

DaniStaut

Recommended Posts

Hvorfor lakkere den svart ??

Ikke er det pent.. ( min mening)

Men viktigst av alt. Den syns dårlig! Både vist den synker eller dere slår rundt.

Mal en flaske sort og en hvitt og kast dem på sjøen og se hvor lenge du ser dem.

En jeg vet om kjørte på en sort båt som lå på bøye om natta. Så de andre båtene men den var veldig mye vanskeligere og se.

Tenk deg litt om på det.

Og den så da veldig fin ut i hvitt !!

Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o)

Hvorfor lakkere den svart ??

Ikke er det pent.. ( min mening)

Men viktigst av alt. Den syns dårlig! Både vist den synker eller dere slår rundt.

Mal en flaske sort og en hvitt og kast dem på sjøen og se hvor lenge du ser dem.

En jeg vet om kjørte på en sort båt som lå på bøye om natta. Så de andre båtene men den var veldig mye vanskeligere og se.

Tenk deg litt om på det.

Og den så da veldig fin ut i hvitt !!

. Pessimist

Kjør på med svart du, tøft det! Moro å skille seg ut. Er så mange gørr kjedelige båter i blått og hvitt der ute. Se på italienerne med Riva-båtene. De er ikke hvite.. :)

Sjekk min tråd: Prosjekt Norcem21 så ser du en stilig båt! :)

Takk. Har sett tråden din, ble tøff den :-) Skal lakke den til høsten, men eg lakker den selv med litt hjelp av fattern. Har ikke allverdens penger til å sende den inn til proffesjonell lakkering.

Kjapp fakta om meg og hvorfor eg ikke har allverdens penger.

Alder: 13

Men nok om meg.

Skal se om eg får lagd en worklog til den. Skal ha den utpå sjøen for å få prøvd den nå i sommer, den har jo ikke vært ute på vannet på over 12 år.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...