DaniStaut Startet 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2015 (redigert) Hei, jeg har en Shakespeare Miniclubman skal gis navn til. Trenger noen innspill. Båten skal lakkeres svart og navnet skal lakkeres på hver side av båten. Alle forslag blir tatt i mot. Redigert 16.Juli.2015 av DaniStaut (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 (redigert) Hei,hva med Shakey ? Redigert 16.Juli.2015 av Miki-222 (see edit history) Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Fjordland Svart 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 "Svartedauen" "Once you go black...." Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 "Svartedauen" "Once you go black...." Sitér dette innlegget Link to post
DaniStaut Svart 16.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 Shakey likte jeg Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 Hvorfor lakkere den svart ?? Ikke er det pent.. ( min mening) Men viktigst av alt. Den syns dårlig! Både vist den synker eller dere slår rundt. Mal en flaske sort og en hvitt og kast dem på sjøen og se hvor lenge du ser dem. En jeg vet om kjørte på en sort båt som lå på bøye om natta. Så de andre båtene men den var veldig mye vanskeligere og se. Tenk deg litt om på det. Og den så da veldig fin ut i hvitt !! Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Rune75 Svart 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 Pinnen. Sitér dette innlegget Link to post
simon_a Svart 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 Ace Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
Fjord21DC Svart 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 Kjør på med svart du, tøft det! Moro å skille seg ut. Er så mange gørr kjedelige båter i blått og hvitt der ute. Se på italienerne med Riva-båtene. De er ikke hvite.. :) Sjekk min tråd: Prosjekt Norcem21 så ser du en stilig båt! :) Sitér dette innlegget Link to post
BMF Svart 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 Schnell am See Sitér dette innlegget Sejlerlivet skal vurderes over flere sæsoner + Glæden ved at sejle er glæden ved at glæde sig Link to post
wd200s Svart 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 Hvorfor lakkere den svart ?? Ikke er det pent.. ( min mening) Men viktigst av alt. Den syns dårlig! Både vist den synker eller dere slår rundt. Mal en flaske sort og en hvitt og kast dem på sjøen og se hvor lenge du ser dem. En jeg vet om kjørte på en sort båt som lå på bøye om natta. Så de andre båtene men den var veldig mye vanskeligere og se. Tenk deg litt om på det. Og den så da veldig fin ut i hvitt !! . Pessimist Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 (redigert) "HURTIG-ruta" Eller bare spille litt på båttypen og kalle den "Clubman"? Redigert 16.Juli.2015 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 black jack Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Midtpinne Svart 16.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2015 Puck Fra Shakespeare's "A Midsummer Night's Dream". En kjapp liten djevel.https://en.wikipedia.org/wiki/Puck_%28A_Midsummer_Night%27s_Dream%29 Sitér dette innlegget Link to post
DaniStaut Svart 17.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2015 Tror eg går for Shakey eller Clubman, men bare pøs på med forslag. :-) Sitér dette innlegget Link to post
anglo Svart 17.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2015 Lucky Strike Sitér dette innlegget Kun død fisk følger strømmen Link to post
DaniStaut Svart 17.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2015 Kjør på med svart du, tøft det! Moro å skille seg ut. Er så mange gørr kjedelige båter i blått og hvitt der ute. Se på italienerne med Riva-båtene. De er ikke hvite.. :) Sjekk min tråd: Prosjekt Norcem21 så ser du en stilig båt! :) Takk. Har sett tråden din, ble tøff den :-) Skal lakke den til høsten, men eg lakker den selv med litt hjelp av fattern. Har ikke allverdens penger til å sende den inn til proffesjonell lakkering. Kjapp fakta om meg og hvorfor eg ikke har allverdens penger. Alder: 13 Men nok om meg. Skal se om eg får lagd en worklog til den. Skal ha den utpå sjøen for å få prøvd den nå i sommer, den har jo ikke vært ute på vannet på over 12 år. Sitér dette innlegget Link to post
DaniStaut Svart 17.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2015 (redigert) Midten på bauen skal vere hvit Den delen der knopmåleren står skal vere hvit Dårlig bilde Redigert 17.Juli.2015 av DaniStaut (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 17.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2015 Sprek båt... kall den Jorunn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.