Jump to content

Mariner 40hk, fra ca 1985, løfter seg ut av vannet, under bakking.

Tempo Olsen

Recommended Posts

Regner med du har manuell tilt på denne. Da skal det vel være en hake du slipper fri når du bikker den opp. Denne skal låse fast motoren

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Regner med du har manuell tilt på denne. Da skal det vel være en hake du slipper fri når du bikker den opp. Denne skal låse fast motoren

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Stagene holdes på plass av noen splinter/bolter. Sjekk at disse står i riktig posisjon.

Jeg har tilsvarende greier på min, der må jeg bak og fikle litt med dette rett som det er, bruker ikke verktøy engang.

Jeg husker ikke helt hvordan det ser ut bak der, men om du tar et par bilder er jeg sikker på at dette ordner seg

Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...