victor Startet 18.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2015 Er det noen som har erfaring med vaavud vindmåler kontra f.eks (gratis) windmeter appen til Ip? Jeg målte 11 m/s i Langvika, Tjøme ca. Kl. 17, med appen via mikrofonen. Der og da virket det realistisk, for det blåste mye. Men så ser jeg på vaavud appen at målinger gjort lenger ut, verdens ende, hvasser syd osv. har mindre målinger. Etter hva man leser i markedsføringen bør vel vaavud være verd pengene og til å stole på? Isåfall, bør jeg da velge Mjolnir eller Sleipnir med tanke på størrelse og funksjonalitet. Er det verdt det ekstra for Sleipnir bare for retning? Eller viser gratis appen min ca. riktig. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 18.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2015 Synes Vaavud virker ganske nøyaktig, men viktig å holde den opp mot vinden, level og høyt så det blir minst mulig turbulens for skovelen. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
victor Svart 19.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2015 Takk for svar. Fant en Mjolnir på finn til 260kr med frakt, så da er det ikke rare kronene for et nytt leketøy i duppedittsamlingen. Så får jeg se om det virker nøyaktig nok, og om det evt. blir en Sleipnir i tilegg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.