sumo Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 Jeg er rimelig fornøyd jeg, fant 4 yrkesgrupper som alle passer mitt nåværende yrke! Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 Ble litt interessert i å se statestikken, men det ble litt vanskelig da ingen passet mitt yrke. Kan jo bare trykke på en bare for å se ........ Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 Kan jo bare trykke på en bare for å se ........ <{POST_SNAPBACK}> Det er muligt å se resultatet uten å stemme, men da avskriver man muligheten til å stemme. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
John_Kr Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 Det er muligt å se resultatet uten å stemme, men da avskriver man muligheten til å stemme. <{POST_SNAPBACK}> Ååååå, hvordan gjøres det da. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
enter4u Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 Jeg er jernbinder. Det er innen bygg og anlegg. Og innimellom står jeg BAK en bar Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 (redigert) Ååååå, hvordan gjøres det da. <{POST_SNAPBACK}> Sorry, jeg misforstod sikkert innlegget ditt. Jeg troede at du ville trykke på et yrke der ikke passede på deg, for å se resultatet av pollen Redigert 18.Mai.2005 av Jensen_fra_Vest (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
eysteind Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 (redigert) Eg er student og pølseselger på Esso. I tilleg bygger eg båt! Redigert 18.Mai.2005 av eysteind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bjaas Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 :nono: Hei. Savner et yrke som sikker er representert blant båtfolket. Nemlig Lærer. Før den kommer kan jeg ikke krysse av. <{POST_SNAPBACK}> Tja. jeg prøvde meg på Kontorist, med tanke på de nye arbeidsavtalene som krever at lærere skal tilbringe stadig mer tid ved en skrivepult.... Men lærer, tv-produsent, DVD-produsent, designer, multimedia-designer, web-designer, kommunikasjonsrådgiver er et lite utvalg av mulige titler. Og flere kommer det til å bli, for en ting er sikkert: - Svært få kommer til å ha samme yrke livet ut. Gullklokke for 25 års trofast virke får vi kjøpe sjøl! Bjaas Sitér dette innlegget - ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn Link to post
Al-Tec Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 (redigert) Tekniker/ ingeniør svakstrøm og teleteknologi. 22 års fartstid i Telenor innenfor alt av kommunikasjon. Har også sertifiseringer innen IT da det var mitt arbeidsfelt de siste fem årene i Telenor. Hoppet av for tre år siden, og driver nå i båtbransjen. Mitt ansvarsområde her på bruket er svakstrøm, båtelektronikk, ladesystemer og båtsalg. Redigert 18.Mai.2005 av Jon_P (see edit history) Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
FreddyB Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 Jobbar for tida som AFIS-Fullmektig på Sandane Luftham (Og eg trur eg veit kven Kjell er..) Hehe.. Tidlegare har eg jobba i glasfiberindustrien, med produksjon av togfrontar til Gardermobanen, Pilotdeksel til oljeinstallasjonar i Nordsjøen samt litt båtproduksjon. (Br. AA i Hyen). Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
Brutus Svart 18.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2005 (redigert) Har drevet med litt av hvert. Selger,service-tekniker,Langtransport-sjåfør. Ja, det var før forsvaret tok meg, først til Horten så til Linderud og jeg ble statsansatt i grønt.... Det var ingen valg i listen din for militært personell... Redigert 18.Mai.2005 av Brutus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Røylen Svart 19.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2005 (redigert) Om jeg er dyslektiker, sykklist, direktør må/bør da være knekkende likegyldig for andre. For meg kan folk være hva ..n de vil, det er essensen i det som blir sagt og skrevet som betyr noe! Synes egentlig noen av disse pollene er med å redusere kvaliteten på dette ellers utmerkede forum. Tilkjennegi heller hva du hva du kan bidra med, eller er spesiellt dyktig til!! (da relatert til båtliv) !!!! (PS! Savner mer humor på siden!!) <{POST_SNAPBACK}> Meget godt sagt, rogeri! Jeg finner det vanskelig å krysse av i pollen når adjunkt m/opprykk og jordmor ikke er valgbart........ Redigert 19.Mai.2005 av Røylen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Motordoktoren Svart 19.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2005 Yrkesfisker (nothund), anleggsarbeider (bygningsbransjen), befal i tre lands mariner, maskinsjef, lektor, siviling., dr.ing. Jeg fant heller ikke passende yrker å merke av for. Sitér dette innlegget Link to post
jannis Svart 19.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2005 Oljearbeider, brønnspesialist innen brønnopperasjoner og boring. Sitér dette innlegget Link to post
Formula Svart 19.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2005 Produksjonssjef i hjelpemiddelbransjen. Ansvarlig for firmaets produktutvikling, design, produksjon og kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Pilar Svart 19.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2005 Mitt yrke er grafisk trykker Sitér dette innlegget Link to post
ptt Svart 19.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2005 jeg jobber som montør hos nb marine Sitér dette innlegget Link to post
kapptein Svart 19.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2005 Det eneste denne pollen kan bidra til er å bekrefte det intrykket man får ved å lese innlegg: en fantastisk mengde kompetanse på en masse felt. Jeg imponeres stadig av detaljkunnskap og løsningsfantasi! Fant heller ikke noe å krysse av for, er dessuten i tvil om "jazzmusiker" imponerer noen ....... Sitér dette innlegget Mjøssamlingene Link to post
Faxen Svart 19.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2005 Jeg er bare en POTET jeg.... <{POST_SNAPBACK}> Vi får håpe det er en norsk potet da, for den kan brukes til alt Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
messepiken Svart 19.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2005 Det som passer best for meg her, må bli skipper/styrmann les:2.styrmann på egen båt Veldig mannsdominerte yrker Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 19.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2005 Fotograf, It sherpa... Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Faxen Svart 19.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2005 It sherpa... Mvh Pjolter <{POST_SNAPBACK}> and that is??? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Mariell Svart 20.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2005 Jeg er en av de som mest sansynlig må være siste genrasjon Norsk sjømann. Forpleiningssjef(stuert) på ett dykkerfartøy. Jeg klamrer meg fast og håper at det fortsatt er noen år til vi alle er erstattet av Østeuropere. Mariell Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Marwin Svart 20.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2005 Jeg er en av de som mest sansynlig må være siste genrasjon Norsk sjømann. <{POST_SNAPBACK}> Samme her, men ble erstattet av nevnte gruppe looong time ago! Glemte noen punkter på merittlista: Skipselektr., cowboy i Texas (kort-tids!), offshoreing., prøvenemd elektro, lastebilsjåfør, fabrikksjef... Og iflg. AP får jeg pensjon for all denne tullskapen også!??! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Das_Boot Svart 20.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2005 (PS! Savner mer humor på siden!!) <{POST_SNAPBACK}> Overbuljongterningpakkemesterassistent Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.