Jump to content

Hvilke yrker representerer vi her på Baatplassen?


Faxen

Med så mye kompetanse, hvilke yrker har vi?  

323 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Ååååå, hvordan gjøres det da. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Sorry, jeg misforstod sikkert innlegget ditt. Jeg troede at du ville trykke på et yrke der ikke passede på deg, for å se resultatet av pollen Redigert av Jensen_fra_Vest (see edit history)

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

:nono:  Hei. Savner et yrke som sikker er representert blant båtfolket. Nemlig Lærer. Før den kommer kan jeg ikke krysse av.

<{POST_SNAPBACK}>

Tja. jeg prøvde meg på Kontorist, med tanke på de nye arbeidsavtalene som krever at lærere skal tilbringe stadig mer tid ved en skrivepult....

 

Men lærer, tv-produsent, DVD-produsent, designer, multimedia-designer, web-designer, kommunikasjonsrådgiver er et lite utvalg av mulige titler. Og flere kommer det til å bli, for en ting er sikkert: - Svært få kommer til å ha samme yrke livet ut. Gullklokke for 25 års trofast virke får vi kjøpe sjøl!

 

:wink: Bjaas

- ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn

Link to post
Share on other sites

Tekniker/ ingeniør svakstrøm og teleteknologi. 22 års fartstid i Telenor innenfor alt av kommunikasjon. Har også sertifiseringer innen IT da det var mitt arbeidsfelt de siste fem årene i Telenor. Hoppet av for tre år siden, og driver nå i båtbransjen. Mitt ansvarsområde her på bruket er svakstrøm, båtelektronikk, ladesystemer og båtsalg.

Redigert av Jon_P (see edit history)

AL-TEC

al-tec.no

Link to post
Share on other sites

Jobbar for tida som AFIS-Fullmektig på Sandane Luftham (Og eg trur eg veit kven Kjell er..) Hehe..

 

Tidlegare har eg jobba i glasfiberindustrien, med produksjon av togfrontar til Gardermobanen, Pilotdeksel til oljeinstallasjonar i Nordsjøen samt litt båtproduksjon. (Br. AA i Hyen).

Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip..

 

Forland Plattgatter - Olida.

Link to post
Share on other sites

Om jeg er dyslektiker, sykklist, direktør må/bør da være knekkende likegyldig for andre.

For meg kan folk være hva ..n de vil, det er essensen i det som blir sagt og skrevet som betyr noe!

 

Synes egentlig noen av disse pollene er med å redusere kvaliteten på dette ellers utmerkede forum.

 

Tilkjennegi heller hva du hva du kan bidra med, eller er spesiellt dyktig til!! (da relatert til båtliv) !!!!

 

(PS! Savner mer humor på siden!!)

<{POST_SNAPBACK}>

Meget godt sagt, rogeri!

 

Jeg finner det vanskelig å krysse av i pollen når adjunkt m/opprykk og jordmor ikke er valgbart........ :smiley:

Redigert av Røylen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg er en av de som mest sansynlig må være siste genrasjon Norsk sjømann. :sailing:

 

Forpleiningssjef(stuert) på ett dykkerfartøy.

Jeg klamrer meg fast og håper at det fortsatt er noen år til vi alle er erstattet av Østeuropere. :cryin:

 

Mariell

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Jeg er en av de som  :flag: mest sansynlig må være siste genrasjon Norsk sjømann.

<{POST_SNAPBACK}>

Samme her, men ble erstattet av nevnte gruppe looong time ago! :cryin:

 

Glemte noen punkter på merittlista:

:lol: Skipselektr., cowboy i Texas (kort-tids!), offshoreing., prøvenemd elektro, lastebilsjåfør, fabrikksjef... :yesnod:

 

Og iflg. AP får jeg pensjon for all denne tullskapen også!??! :sailing:

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...