Frode_B. Svart 20.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2005 Frode B. = korrosjonsingeniør i oljeindustrien. Spesialfelt er innnendig korrosjon i oljerørledninger med dertilhørende kjemikaliebruk og overvåkning. Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 20.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2005 Jeg er også mange ting, men alt innen samme fag, E-verksmontør, elektriker, el-kraftstekniker, selger og arbeider idag som servicetekniker på 5 pukkverk og 2 asfaltverk. Men den viktigste delen er at jeg er litt i overkant interresert i båter og båtliv. Tenker og prater båt hele året......Det er ikke ofte jeg prater fag........... mulig jeg bør skifte til et båtrelatert yrke? Vet du om noe? Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Faxen Svart 20.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2005 Overbuljongterningpakkemesterassistent <{POST_SNAPBACK}> Hva med Jordbærsyltetøyetikettpåslikkerassistentprøvevikar?? Faxen, som runder 400 innlegg. Blir det ny strek på klaffen?? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
GOE Svart 20.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2005 Jobber i divisjon for prehospitaletjenester Sjukehuset Innlandet. Fagutdannet autorisert ambulansepersonell. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Hebbe Svart 20.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2005 (redigert) Mitt yrke er i følge lønnslippen "landbruksveileder" med andre ord så er jeg konsulent eller en vassekte byråkrat. Utdannet (men ikke dannet) er jeg også en masse år innenfor landbruk, makanikk, miljø og utfordringer med det. Har i mine tidligere tider eid og hatt gård med korn og melkeproduksjon, drevet som hovslager, driver fortsatt som jegerprøveinstruktør. Tror jeg egentlig er en potet, og trives med det... Og så har je4g båt.... redigert: jeg har også kjørt lastebil et par år..... Redigert 20.Mai.2005 av Hebbe (see edit history) Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
maanestraale Svart 20.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2005 Energiingeniør, krysset av for Ingeniør Sterkstrøm Men ved oppslag på mitt navn i tlf systemet på jobben står det, BÅTBYGGER hhmmmmm mulig jeg har sneket meg vel mye unna Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
Sigurd Svart 20.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2005 Som Mariell, gamle sorten sjømann,...en utdøende rase.....men vi gir oss ikke på tørre møkka!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.