larsen2000 Startet 20.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2015 Har byttet kartplotter til Garmin 720s, og tenkte gjenbruke min gamle ekkoloddsvinger. Det er 6-pins kontakt på ekkoloddet som da passer rett i plotteren, men får ikke opp noen ekkoloddoption på plotteren. Kan det være at de likevel ikke er kompatible med hverandre? Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 22.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2015 Snakket med en forhandler som mener jeg må ha en ekkoloddgiver fra Garmin isteden.. Noen tips til hva jeg burde kjøpe? Trenger jeg feks CHIRP giver? Skal brukes som fishfinder, dybde og temperatur. Innvendig montering er absolutt det enkleste på båten min, er det ok så lenge jeg ikke fisker på mer enn 50-60 meter? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 22.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2015 720s er ikke et CHIRP ekkolodd, det er det 721xs som er. P66 (hekksvinger) og B60 gjennomgående egner seg for planende båter og er bra valg for ditt bruk. http://www.mjosservice.no/butikk/garmin/tilbehor/givere-for-ekkolodd/6-pin-hekkmonterte-givere http://www.mjosservice.no/butikk/garmin/tilbehor/givere-for-ekkolodd/6-pin-gjgaendeinnv-givere Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 22.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2015 Takk for oppklarende svar, dersom jeg ikke trenger fartavlesning holder det kanskje med den hekksvingeren til halve prisen? Har hatt innemontert svinger hittil som har fungert bra på tidligere plotter, så det kan kanskje være en option igjen? Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 23.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2015 Mister man ikke også litt fart med hekksvinger montert? Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 25.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2015 Du mister fart med alt som er i kontakt med vannet. Men en hekksvingers effekt på hastigheten din kan du ta med stor ro. :) Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.