Oliver Sunde Startet 20.Juli.2015 Del på Facebook Startet 20.Juli.2015 (redigert) 1984 modell Fyrte igang motoren(ikke eid den før nå) og fant ingen kjølestråle/kontrollstråle på den. Lot det gå to minutter før jeg ikke turte mer. Så tok jeg en titt på motoren og fant ingen hull der kontrollstrålen kunne komme ut. Men jeg så heller ikke at vann rant ut noen plass på motoren. Er det sånn det skal være? Eller kan det være impelleren som er gåen? Med vennlig hilsen Oliver Sunde Redigert 20.Juli.2015 av Oliver Sunde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NNX Svart 21.Juli.2015 Del på Facebook Svart 21.Juli.2015 Sannsynligvis impelleren, kjøpte nettopp samme motoren selv (92 modell) med samme problemet. Hullet der kontrollstrålen kommer ut kan være litt vanskelig å få øye på, men skal være der. Sitér dette innlegget Link to post
Fortego Svart 21.Juli.2015 Del på Facebook Svart 21.Juli.2015 Står motoren for lenge på land blir impelleren ødelagt. Opplevd det samme selv. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Wibbo Svart 21.Juli.2015 Del på Facebook Svart 21.Juli.2015 Kan være pissehullet som jeg kaller det har gått tett pga salt krystaller eller sandkorn, pirk littinni med ståltråd eller gi noen korte og kraftige støt med trykkluft. Vedder på at du har ei fin stråle etterpå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.