Hanspeha Startet 21.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2015 (redigert) Noen som vet hvor mye trykk som må til for å "tilte" motoren opp og ned? Jeg måtte gå til innkjøp av en ekstern pumpe jeg skal montere i båten. Pumpen jeg har kjøpt har innebygd overtrykksventil, men jeg skulle gjerne visst hva denne bør åpne på for å ikke sprenge tetninger i tiltsylinderen. Edit: er en 88 modell HP Redigert 21.Juli.2015 av Hanspeha (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 21.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2015 Eg stusser veldig på korleis du bygger om tilt-uniten din med ekstern pumpe siden uniten har innebygd pumpe. kansje Ravns Garage kan svare deg på eventuelt trykk som systemet opererer med. Eg har muligens ei pumpe med elektromotor liggande som passer til din tilt-unit. Sitér dette innlegget Link to post
Hanspeha Svart 22.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2015 Motoren er en XR2 med mye smalere brankett enn en vanlig 150 v6. Motoren har blitt brukt til båtrace tidligere og der er det visstnok vanlig med ekstern pumpe. På selve banketten er det kun en enkel sylinder montert med tur og retur slange. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.