SvanenII Startet 16.Mai.2005 Del på Facebook Startet 16.Mai.2005 Hei, jeg har en 35 AliCraft North Star med 2 * VP 290DP drev tror de er fra -86 eller noe sånt På en fjordtur igår kom det noen kjedelig lyder fra det ene drevet, betyr sikkert en dyr reparasjon men da trenger jeg å få oversikt på de forskjellige VP 290DP modellene, utveksling/ hvem som kan monteres på samme trykkplate etc... Er det noen her som har oversikten på slikt??? Noen som har tips om drev til salgs.. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 16.Mai.2005 Del på Facebook Svart 16.Mai.2005 Hei. Ta en titt på medlemssidene. Der finner du Volvo Pentas 280-290 service manual. Jeg vvet ikke om den gir all den informasjonen du trenger, men den hjelper deg litt på vei. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
SvanenII Svart 16.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2005 Takker ! Er relativ ny på siden her.. Skal studere manualen.. kanskje det er kun å kjøpe rep.sett Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.