boble65 Svart 23.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2015 Bestilte 3/4" ,1 3/4 " og 1 1/2 ". Kom jaggu på 3 båt penger.. gamle mørebassen begynner og bli dyr☺ Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.August.2015 Link til dette innlegget Svart 4.August.2015 Bestilte meg trudesign gjennomføringer i går, vågar ikkje anna på aluminiumsskrog. Motor har 2" vanninntak. Slangen er gaaanske stiv, type slange for våteksos. Det er lett for at slangen kan lage press / spenn på gjennomføring. Kor mykje tålar desse plastdelane ? Bør eg ta jobben med å lage nokre supporter ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Careka Svart 30.April.2016 Link til dette innlegget Svart 30.April.2016 (redigert) har monter 3/4" i dag gjennomføring ventil og 90 grader, og lagt på 10 runder med gjengetape. i følge fabrikant skal dette være bra, (de sier 8-12 runder) , har ikke lyst til å støype det fast med loctite, eller bør eg det ? Redigert 30.April.2016 av Careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.