quantumduck Startet 22.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2015 (redigert) Var oppe i riggen i dag og la merke til at salingene (eller beslagene som salingshorna sitter i) på styrbord side var festet til masta med bolt m umbraco-hode, mens det på babord side ikke var noen bolt, hullet var kun tettet med gummi (pakning?). Det er jo ganske merkelig hvis begge (oppe og nede)har falt av siden riggen var til sjekk i fjor, så jeg antar bolten som går inn fra styrbord side er gjennomgående og fester babord salinger også. Men hvis ikke er jo ikke riggen akkurat god... Noen som vet hvordan dette skal være? Nærmeste riggverksted fra Farsund og østover? Kr. sand? Redigert 22.Juli.2015 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 23.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2015 Vel, da var det mysteriet avklart, alt er som det skal være, begge salingene er festet med en gjennomgående bolt som går inn fra styrbord side. I tilfelle noen skulle lure ved en senere anledning ... Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Jeg antar at du ikke ble heist opp i riggen uten fungerende vant? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
quantumduck Svart 27.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 ja det kan du trygt anta siden alt jo var i orden. i motsatt fall hadde det nok også gått helt fint, så feit er jeg tross alt ikke... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.