atol Startet 22.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2015 Hei. Jeg har en kad 43 med en lekkasje på dieselpumpa. Det drypper fra det låkket på siden hvor det er 2 stk unbrakokoskruer. Hva sjer hvis jeg skruer det av ? er det noe som faller ut ? Og hvilken pakning trengs for å få dette tett ? Vil nødig åpne det før jeg har nye deler tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 23.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2015 Bak lokket ligger det et omstillingsstempel for tenningstidspunkt. Dette faller normalt ikke ut, men vær forsiktig når du løsner lokket. Tetning på lokket er en o-ring. Bruk original o-ring. Får du ikke tak i denne men må kjøpe uoriginal, sørg for at det er kvalitet EPDM eller bedre. Sitér dette innlegget Link to post
atol Svart 23.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2015 Tusen takk. Jeg får prøve å løsne forsiktig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.