Thhaugland89 Startet 22.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2015 Hei, jeg er på ferie og har aldrig hat problemer med min motor før, det som skjedde var at i dag tidelig skulle vi reise fra en havn- til en an, nor jeg vridde om tenningen hører jeg bare et klikk ifra startmotoren, Ok vi har dårlig strøm tengte jeg og setter den på lading, etter en stund prøver jeg i gjen og det bare klikker i starteren fortsat. Jeg går ned i maskinen å begynner å feilsøke. Uten noe resultat,. Så tar jeg å tørner litt på svinghjulet 2-3 cm går opp å prøver i gjen, da startet den i full fart men kubber, deretter funker startmotoren men motoren starter ikke. Etter mye skinning starter den plutselig , og alt virker normalt. Jeg la meg ut på en 2 timer lang kjøretur helt uten problemer. Så kommer jeg frem og spiser middag å prøver å starte motoren i gjen, samme greia, starter står kubb, "kun klikkelyd" og jeg går ned å turner svinghjulet 2-3 cm og da starter den å kubber med en gang,. Å no skinner den bare akkurat som før i dag.. Jeg personlig har litt erfaring fra å skru, men dette her er veldig rart,. Kan det vere at starter skjører feil vei eller noe.. Håper på raske å seriøse svar, kunne godt tengt meg hjem på lørdag,, mvh Thomas H Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 23.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2015 Dårlig kontakt på innslagsrele. Kanskje startsperren på giret som hindrer den i å starte i gir fusker Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.