ballodans Startet 23.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2015 (redigert) Har små svarte automatsikringer(termiske?) av den typen som spretter ut i Dashboard på båten, og en av de må byttes. Er det noen enkel måte å skifte ut disse på, eller må jeg skru opp Dashboard/Cockpit-platen for å få tilgang til de? Tusen takk hvis noen vil hjelpe meg med svar :) Redigert 23.Juli.2015 av ballodans (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TasleT Svart 23.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2015 De der er ofte klemt fast med to fjærer på hver kortside (hvis det ikke er synlige skruer på dine). I så fall kan du bende sikringa forsiktig løs med et flatt skrujern. Sitér dette innlegget http://www.tore.aasli.no Link to post
ballodans Svart 23.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2015 Takk for svar. Jeg skrudde løs panelet og fikk sikringen løs :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.