quantumduck Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Kjøpte nylig fra Hansen til min bedtilte der en gang, den var "snart ferdig" i et halvt år, ble aldri levert noe som helst. skjønner ikke hva de drev med ... Sitér dette innlegget Link to post
HansO Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 (redigert) Ville sjekket med Agder Kalesje. De har mange maler. Etter mange år i faget selv ville jeg valgt Markilux duk. Denne er syntetisk og holder meget godt med normalt vedlikehold. De tynne (lette) nylon variantene skygger jeg unna som pesten. jeg ville uten tvil valgt Marine blå farge på kalesjen til den båten. (Har det selv på en Sandvik 28AC, og det ble veldig bra. Redigert 27.Juli.2015 av telford (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
froesak Svart 27.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Går for den lokale. Ble enig om att han måler opp på båten når den er tatt opp til høsten og syr kalesjen i vinter. Har sett på ett par arbeider han har gjort i havna og det ser veldig bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.