Rune Totland Startet 24.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2015 Jeg vurderer å kjøpe en båt som ligger i Sandvika. Utfordringen er at jeg ikke har muligheten til å ta turen hjem til Nord-Trøndelag før senhøstes. Jeg lurer på om det er noen som vet av et sted jeg kan ha den liggende eller evt sette den på land over verste vinteren.Fotrinsvis uten at dette koster skjorta..Båten er en 30 fots seilbåt i stål Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Vurderer båtkjøp hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 24.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2015 sandvika, bærum? i så er en drøss marinaer og opplagsplasser der, regn med rundt 10-12k ute Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 24.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2015 Inkl opp/utsett? Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 24.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2015 Ja, du kan sjekke med solvik, gyssestad og evnt oksenøya, alle er maks noen minutters tur på vannet, litt lenger unna har du leangbukta. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.