Guhau Startet 25.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2015 Kjøpte en båt med Simrad CP33 , Sette den på fabrikkinnstillinger for å få vekk gamle waypoint og alarmer, men etter det så stoppet den opp. Hva gjør jeg for å få GPS og div i funksjon igjen ? Har ikke brukermanuell og fant ikke på nett. Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 25.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2015 (redigert) Virket gps tidligere, så sjekk siden med gps status og oppsett, ikke mye du får endret her men ser hva som skjer. Vent opptil en halvtime før den finner satelittene, laster ned ny datum, finner korreksjonsdata etc. Alt nulles når du resetter, gjorde det samme med min Cp44. Har du sumlog, dybdegiver/transducer eller tempsensor må dette konfigureres på nytt. Ene måten å sentrere båt hvis du har vært borti noe er å trykke CLR, nummerknappene er greie for hurtigvalg på zoomnivå som jeg bruker mye. Redigert 25.Juli.2015 av Kaffelars (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2015 Tror jeg har brukermanual til 44 ett sted. Skal se om jeg får lastet den opp i dok-arkivet i kveld. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2015 Her er en brukermanual for CP33 i Pdf format. http://www.echomastermarine.co.uk/assets/manuals/Simrad/Chartplotter%20and%20NavStation/CP33%20Chartplotter%20Manual.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Guhau Svart 26.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2015 Takk for tilbakemeldinger :) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2015 Her er utklipp fra manualen: All data is deleted after turning off the unit and turning it back on Check battery lifetime. Expected lifetime is min. 5 years Internal battery must be replaced by authorized dealer På min gamle CP31, tok batteriet kvelden etter ca. 10 år. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.