CeeKay Startet 25.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2015 Har en 94'mod evinrude påhengsmotor jeg ikke får start på. (2t) Fyrer med en gang på gass, så vet det er gnist og tenning. Har renset gasseren. Noen som vet hva som er kjente problemer med de her? Evt ting jeg bør sjekke/prøve? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 25.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2015 Hvor gammel er bensinen? Kan det være vann i bensinen? Sitér dette innlegget Link to post
CeeKay Svart 25.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2015 Den er helt ny. Og renset tanken før jeg koblet den til. Bensinslangen er og helt ny. Sitér dette innlegget Link to post
softice Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Bliver din bold på slangen hård når du pumper? Er filteret renset på pumpen? Har du renset karburatoren for skidt? Mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 ny bensinslage , original eller fra biltema? har vært plaget med flere biltema slanger, dårlige koblinger som trekker falskluft Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
CeeKay Svart 28.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Takk for alle svar^^ Har fått start på den nå. Og kjørt den i tønne en halvtimes tid. Litt ruskete enda, men satser på det bare er en justering! Blir satt på sjøen i løpet av uken for testing og finjustering. Viste seg å være en tett dyse. En forglemmelse under rengjøring av gasser med andre ord.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.