MaSa Startet 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2015 Nå skal det syes om Ila vinteren. Og har nå sett på førstefender som har sydd litt i bluesea stoff, det virker veldig bra og ser og føles bra ut! Skal ha samme egenskaper som niroxx. Flere som har erfaringer med bluesea tekstiler? Store forskjellen her er at med bluesea vil stoffet koste meg ca 5200kr for hele båten, mens det med niroxx vil koste ca 17.000kr bare i stoff. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
ballistic Svart 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2015 Kjøpte noen Blue Sea stoler for et par år siden samt stoff i samme kvalitet(koksgrå farge) til Mørebasen. Har så langt vært fornøyd, er lett å holde rent. Ikke samme klamme følelsen som f.eks skai materiale. Bare husk at stoffet har en lengderetning, dvs at du må følge en retning når du legger på putene ellers vil du få en en nyanseforskjell. Var noe min lokale møbeltapetserer tipset meg om da jeg bestilte ny skumgummi. Sitér dette innlegget Link to post
svendis Svart 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2015 Min erfaring med blue sea er at vannet ikke preller av det øverste laget men på en måte trekker inn til plastfilmen som ligger inni. Mulig stoffet bør impregneres. Har ikke egen erfaring med Niroxx, men jeg har sett at vannet preller av på det. Blue sea er et pent og behagelig stoff, det er det ikke tvil om. Det virker å være av god kvalitet Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Skal spyle pynteputene mine "MaSa", så skal jeg se hvor mye vann de trekker ;) Reiser litt ut på dagen idag, med avgang Sweden! Rett til Fjällbacka eller Bovallstrand eller noen øyer i nærheten, vi hörs! Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 27.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Supert :) tenkte å bestille stoffet innen kort tid. :) Satser på å treffes innen 14 dager:) håper å gå rett fra Langesund til smøgen området neste fredag . Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.