Jump to content

Bluesea Vs niroxx tekstiler erfaringer?

MaSa

Recommended Posts

Nå skal det syes om Ila vinteren.

Og har nå sett på førstefender som har sydd litt i bluesea stoff, det virker veldig bra og ser og føles bra ut!

Skal ha samme egenskaper som niroxx.

Flere som har erfaringer med bluesea tekstiler?

Store forskjellen her er at med bluesea vil stoffet koste meg ca 5200kr for hele båten, mens det med niroxx vil koste ca 17.000kr bare i stoff.

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Kjøpte noen Blue Sea stoler for et par år siden samt stoff i samme kvalitet(koksgrå farge) til Mørebasen. Har så langt vært fornøyd, er lett å holde rent. Ikke samme klamme følelsen som f.eks skai materiale. Bare husk at stoffet har en lengderetning, dvs at du må følge en retning når du legger på putene ellers vil du få en en nyanseforskjell. Var noe min lokale møbeltapetserer tipset meg om da jeg bestilte ny skumgummi.

Min erfaring med blue sea er at vannet ikke preller av det øverste laget men på en måte trekker inn til plastfilmen som ligger inni. Mulig stoffet bør impregneres. Har ikke egen erfaring med Niroxx, men jeg har sett at vannet preller av på det.

Blue sea er et pent og behagelig stoff, det er det ikke tvil om. Det virker å være av god kvalitet

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...