R.O Startet 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2015 Etter15års båtpause" har jeg nå kjøpt en liten skjergårdsjeep til bruk i Oslo og på landsted i Grimstad. Kona er ikke veldig båtinteressert, så jeg tenkte jeg skulle få vist henne båtlivets solside. Er det noen som har tips til fine strender på noen av øyene i fjorden, med bra fortøyningsmuligheter? Et spisested ute i fjorden kunne også gjort inntrykk. Sist jeg var båteier (15 år siden) var det en fin restaurant og brygge på Gressholmen, finnes det andre restauranter man kan nå med båt...? Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2015 Det er restaurant på hovedøya,vollen i Asker,Slemmestad,Sætre...litt langt kanskje...Oscarsborg....Gressholmen som du nevner.... Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 26.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2015 Oscarsborg var bra innspill, her er det også litt annet å se. Det blir garantert suksess på en dag med OK vær... Nesodden - Oscarsborg er vel gjort på 45min i behagelig cruisefart.... Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2015 Revierhavnen restaurant på Hovedøya er kun for de som kommer med båt eller de som er medlemmer av Revierhavnen båtforening. De har de beste blåskjellene du kan tenke deg. Vel og merke hvis dere liker blåskjell da:-) Sitér dette innlegget Link to post
yamarin5150 Svart 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2015 Villa malla ved filtvet fyr Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2015 Er det ikke en på Hvalstrand/Leangbukta også? Grilling kan dere gjøre i Dragsund. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 26.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2015 (redigert) Hvalstrand er under oppussing og ingen restaurant i år. Holmen fjordhotell har brygger, men vet ikke noe om maten der. Vollen Marina er fint sted. Sætre har restaurant på brygga. Koselig sted. Redigert 26.Juli.2015 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Sætre har restaurant på brygga. Koselig sted. Smaken er som baken ser jeg. Av alle stedene vi har vært i sommer, trivdes vi dårligst i Sætre. Det er ikke det samme stedet etter at puben brant for noen år siden. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
KongKing Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Hadde bare har en pitstop i Sætre for dieselfylling, butikkhandling og en lunsj på kroa der. Det funket for meg :-) Jeg har ingen erfaring med nedbrent pub. Kk Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 30.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Gode innspill her. Vollen marina var suksess, kona er allerede båtfrelst. Ble litt dyr lunch, så neste gang blir det grilling på land... Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Og den dagen Vollen forstår betydningen av skikkelig service blir det virkelig bra. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Har bare gode erfaringer med Vitos i Vollen de siste årene. For en del år siden, da Sult drev restauranten, var det katastrofe. Da Vitos tok over var det litt rusk i starten, men nå er det vel ok? Kan jo være uheldig, da... Kk Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 31.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2015 Son http://www.godt.no/#!/artikkel/23495639/Restaurantanmeldelse%3A+Sett+kurs+for+Son+Bryggerhus&xtor=CS1-2-23495639%5BRestaurantanmeldelse%3A+Sett+kurs+for+Son+Bryggerhus%5D Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.