Jump to content

Morgan 350, men er dette en fin nybergynnerbåt?


båtglad123

Recommended Posts

Takk for svar! Er ikke ute etter en jeg kan kjøre i store bølger over superlange avstander, men en fin liten båt jeg kan kjøre rundt om kring på små dagsturer i Oslo og Hvaler :) Vil du kunne si at det er en enkel båt å lære seg å kjøre?

Link to post
Share on other sites

Ja det er en enkel båt å håndtere:) lett og fin samtidig som den er ganske stødig å oppholde seg i.Så jeg syntes det er en fin førstegangsbåt:) Min første båt var en Silver Viking 8 fot og Morgan 350 er en mye bedre båt! Du kommer helt sikkert til å få flere tips her og en annen båt jeg syntes ser bra ut er River 350 som er i samme materiale som Pioner....hardplast og er nesten uslitelig.Mye å velge mellom så spør gjerne mer:)

Link to post
Share on other sites

En morsom liten båt, spretten og leken, og passer veldig godt for ungdommen, men er slik at også far gjerne vil ut å leke seg med en slik båt. Overraskende god i sjøen størrelsen tatt i betraktning, forholdsvis rank, men ofte en sammenheng mellom rank og god i sjøen.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Høres bra ut! Det jeg faller mest for er utseende som er så fint og moderne. Vil helst ikke ha en riverbåt da jeg ikke falt like fort for dem (prøvde en i sommer). Men siden båten er så liten krever den vel ikke så stor båtplass heller? 

 

Edit: et spm til. Bør den tas opp på vinteren, eller kan den stå på vannet? 

Redigert av tina2508 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

ja, hadde følt meg mest komfortabel med motor på tralle i garasjen og båten opp ned ved husveggen - da kan det bare snø og regne så mye det vil uten at noe blir ødelagt

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...