jazzpet Startet 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2015 Er på utkikk etter en bruktbåt som feks Wiking 28 til max 150.000.- Er det noen som har gode erfaringer med disse?Kjekt hvis noen har gode tips for hva jeg bør se etter! Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Hei! Er en veldig romslig båt, og Fordene som ofte står i disse er kjent for å være solide. Jeg synes det er et lite minus at byssa er nede i AC, men dette er subjektivt og faktisk mulig å gjøre noe med:) Men innredningen er ofte litt gammelmodig, dersom den ikke er oppgradert. Ta en titt på noen? Ellers er det jo mange båtmodeller å velge mellom fra det glade 80 tall:) Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
T&P Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Hei! Eg har ifjord&iår skrudd, reparert & utbetra ein god del på ein slik båt frå `74 Den er fabrikkinnreda. Utifrå det eg kan sjå på finn.no, skal du vere heldig om di finn ein verkeleg ryddig båt for 150K Som sagt, sjå på fleire & vurder sjølv. Er nok ein av dei betre båtane i det prissegmentet for alderen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Alfonzo Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Ta en titt på denne. Trenger litt stell,men dette er billig for denne båten. Jeg er avhengig av å bli kvitt båten så fort som mulig,derfor selges den som den ligger nå til denne prisen FINN-kode: 61932610. Sitér dette innlegget Link to post
Alfonzo Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Vist jeg skal utbedre feilene å ta pussen på den selv,så stiger prisen til 170000,- eller mer med en gang. Gibortpris kaller jeg dette Sitér dette innlegget Link to post
Oystein Ny Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 matros72 så fin ut den til den prisen men du bør kanskje endre annonsen til Diesel, det står bensin....... Sitér dette innlegget Link to post
kodalse Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Som tidligere Wiking28 eier kan jeg trygt anbefale denne. Normalt veldig driftsikre/uslitelige motorer Ford 2704 serien. Disse trenger kun oljeskift en gang i året og bytte av filter ved behov. Sterkt skrog som tåler en del sjø. Kan være litt jobb å "ratte" med været bakfra. Den må ha baugtruster, men da er den til gjengjeld veldig enkel å manøvrere. Skottet mellom framlugaren og oppbevaringen til ankervinsj er ikke tett i øverkant, fikses enkelt med byggskum. Slenger du på et 100w solcellepanel trenger du ikke bekymre deg for strømmangel heller. Sitér dette innlegget Link to post
jazzpet Svart 28.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Takk for fine svar! Får blod på tann jeg nå Jeg bor i Bergen så primert prøve å finne en båt så nært som mulig. Noen som vet om det stemmer at det er forskjell på bunnen på de før og etter 1980? Sitér dette innlegget Link to post
Alfonzo Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Ja vist f.. står d bensin i annonsen ja! Er omgjhort nå. Takk for innfon Sitér dette innlegget Link to post
kodalse Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Usikker på bunnen, men den 1984 modellen jeg hadde (siste år før fabrikken brant ned) hadde ikke midtstangen i akterkabin. Mulig taket over var noe forsterket på den. Sitér dette innlegget Link to post
T&P Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 ,.....................fikses enkelt med byggskum. OMG Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.