DaniStaut Startet 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2015 (redigert) Så eg har en Shakespeare miniclubman som skal pusses opp til vinteren, så eg lurte litt på hva som var orginal fargene på både interiøret og båten når dem kom fra fabrikken. Noen som har en anelse? Bilder hadde vert kjempefint. Takk Redigert 27.Juli.2015 av DaniStaut (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
T&P Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Du vert nok betre betent ved å leite i UK Då eg var på veg ut i samme ærend, var det iallfall mykje meir å hente der. Har beklageligvis ikkje lagra noke av det eg fann.... Sitér dette innlegget Link to post
3rik Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 Jeg hadde en original mini engang i tiden, den var oransje med hvitt interiør. Begge deler originalt. Bilder ligger på server som trenger nytt hovedkort:( Sitér dette innlegget Link to post
3rik Svart 27.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2015 (redigert) Her er forresten mye bra info og bilder fra shakespeare båtene; http://people.dsv.su.se/~klas/Boats/home.html Var vel egentlig akkurat dette du var ute etter da mange av originalbildener fra brosjyrene ligger på siden... Redigert 27.Juli.2015 av eriklepe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Hei. De fleste som ble solgt her i landet var hvite og hadde enten sorte seter og sort innredning eller røde seter og rød innredning. Begge utgavene hadde sort vegg til vegg teppe. Det var også mulig å få de bestilt i andre skrogfarger. Hvit skrog med rødt dekk / hvitt skrog med blått dekk / hvit skrog med orange dekk / orange dekk og orange skrog med sort innredning. Mulig også andre farge kombinasjoner. Originalbrosjyren til Shakespeare båtene kan lastes ned her på Båtplassen sine sider under Dokumentarkiv/Båter Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
DaniStaut Svart 28.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Takker for alle svar. Har sett på den siden om Shakespeare båtene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.