Jump to content

Erfaring med Navy båthenger?

MrLockertsen

Recommended Posts

Heisan. 

Er det nokon her som har erfaring med Navy Båthenger "Norgeshengern"? 

Eg vurderer henger til min 17-fots dromedille, og prisen er jo forlokkande. Blir solgt hos mange forhandlarar til under 9000,- ferdig registrert. 

Men - er den tilrådeleg? 

Aldri hørt om den før så det er vel noe nye greier. Kanskje ikke produsert i Norge til tross for navnet?

Men sikkert greit nok til den prisen, det er jo ikke akkurat høyteknologi.

Men den virket veldig blank, kanskje en annen form for galvanisering enn de kjente merkene...

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Eg er over middels tilhengerinteresert.... :rolleyes: Har bygd fleire :wink: 

Eg har kikka på dei & er nok ikkje HEILT overbevist, enno. Dei eg kikka på hadde "no-name" drag & aksling. Det gjer meg betenkt. Den hadde også små 10" hjul eg ikkje er MEST glad i :nonod:

Så er det jo noke med kor tett oppunder maks last ein ynskjer å gå. Båtfolket synes å vere temmelig smertefri ved lasting av, spesielt mindre, båthengarar.

Dernest er det eit spørsmål om bruk; Skal båten legalt etter oppentlig vei frå heimen & 3km til slippen 2 ganger i året held den nok lenge.

For 9K burde det vere mulig å finne ein særdeles pent brukt mindre hengar av norsk, kjent fabrkat.

Takk for svar, folkens! 

T&P: Eg er også betenkt - difor spørsmålet her. :)

Eg har som sagt ein 17-fots - som berre veier 450kg+motor, så ein 750-kg-henger er godt innafor, med nyttelast på 590 kg.

Den skal i utgangspunktet brukast til akkurat det du skriv: Mellom slipp og opplag to gonger i året - ganske nøyaktig 3 km, faktisk :)  Men tanken på å kunne ta den med litt lenger og ta ein innsjøtur murrar også i bakhodet. Kan bli kjipt å måtte køyre nokre mil i 60 km/t... 

Eg har hatt Finn-agent ute i heile sumar, og det er faktisk utruleg få hengarar i nokonlunde tilgjengeleg avstand og i rett storleik til gunstig pris. Eg vil ikkje ha for stor henger heller, men hadde definitivt vore fint med brems...  

Nja.... er du no innafor med vekta??

Du refererer til tom båt mtp vekt. Hiv oppi eit fett blybatteri, full bensintank, dregg osv... Du er fort oppi dei tilgjengelige 590kg.

Eg har bestekamerate min  i di kommune & farta mykje rundt der i dei siste 15 åra. Doke (også) slit litt med vegstandarden utanfor E-vegen. So ein fullasta hengar++ som får seg nokre durabelige slag i hjullager & oppheng i humpar er "ikke morsomt". Hverken for båt, trekkvogn eller hengar

Har berga folk ved Herre der draget gjekk beint av....

Når eg fks ser kor tynn i material etc ein Brenderup er, trur eg den slags hengarar passer best bak Junior sin JohnDeer tråtraktor........

Du er i samme ærend som meg mtp hengar. Det stod for 1-2 veker iallfall ein flott Tysse godt under 9K i Oslo som hade matcha den hengaren vi fyrst omtalte her.

Eg også skal berre flytte frå heimen & ned i hamna. Har bestemt meg for at båten IKKJE skal langt avgårde med bil. Derfor bygge eg no ny hengar til meg sjøl. Utan brems.... mot bedre viten, men det forenklar prosessen hjå BilTrangsynte....

Kanskje er ei liknande løysing noko for deg?

Prinsipielt; Brems er kjekt! Brems er klart å foretrekke & vil som du heilt riktig skriv medføre at du kan reise lags vegen, legalt, utan å vere "bremseklossen"

Sidan du verker å nærme deg tilhengaren si lastegrense med stormskrit, er det kanskje ei vurdering å levere flaskepanten & legge den også i ein nyare bremsa hengar? Brått skal du ha større båt & då er du igong att :-)

450 kg båt + ca 100 kg motor? Samt batteri, bensin, utstyr osv. Blir fort 650-700 kg det.

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)

De har sikkert rett på mange punkt, men ang vekt skal det nok litt til å koma opp i 700kg i eigenvekt: 

. Eg satte opp regnestykket på vekt slik: 

Båt: 450 kg

Motor: 90kg

Dregg: 6kg

Bensintank (om den er full - det er den aldri, hehe, 50hk totakter...): 20kg

Batteri: 6kg: 

= ca 570 kg

Då har eg enda 20kg igjen til anna utstyr ombord, og det er rimeleg garantert innafor. Eg har ikkje med mykje greier i båten. Tau og fendere veier ikkje mykje. Ikkje fiskestanga heller :)

Dersom hengaren er godkjent for 750 kg så vil eg tru at det er fordi den faktisk tålar maks-vekta, ikkje at ein må ta høgde for meir... MEN - når det er sagt, så er det klart at ein større hengar sikkert gjev betre køyrekomfort og at det finst mange andre fordelar. Spesielt med å få ein med brems.  Eg er mykje meir skeptisk til eldre rusten henger - som den eg lånte då eg kjøpte båten. Det var ein 1600kg-henger, men var nervøs då eg hekta den på og køyrde av garde...

Uansett - eg går og tenkjer på om eg skal bruke kran og ha opplag i båthamna eller velja ein billegare variant med eigen henger. Over tid løner det seg definitivt med henger, men skilnaden på å betale 9000 og 15000 utgjer mykje i så måte.

Ang. utvalet hengarar i nærleiken, så har det vore nokre aktuelle kandidatar, men det har vore større hengarar, eller så har dei blitt solgt før eg har fått handla.

Du gjer ein logisk bom her, diverre!

Det er 590kg som er lastekapasitet på hengar. 750kg er tillatt total vekt. Lat oss halde flisespikkarane med kulevekt + akseltrykk ut av dette

Når du no snakke om knappast 20kg klaring OPP til den tillate maks lasta, så er dette berre armslige 3%........

Trur du vert bra overraska om du triller over ei vekt ein vakker dag....

Eg er samd i at det er forskjell på 9 & 15K. Kjøpe du ein pent brukt bremsa hengar til noko innimellom desse tala, har du iallfall mangedobla bruksverdien i båt & hengar. Eg har nett no ståande ein båt som er opp mot maks vekt på ein 750kg ubremsa hengar. Det va ille nok å flytte denne på bein veg i eit byggefelt mellom 4 hus... Den skal IKKJE på vegen slik det er no. Mogeleg eg er dritnervøs her, det er iallfall ikkje eit av mine kjennemerke ellers :saint:

Det er også et (trist) faktum at båter svært sjelden veier det produsenten sier. Det samme gjelder påhengere, vekt er gjerne oppgitt uten olje. Du bør legge på minst 10%, helst 20% på vekten produsenten oppgir. På papiret veier min båt med motor og div utstyr et par hundre kilo mindre enn hun gjør i virkeligheten, men det er riktignok en tyngre båt enn din selv om lengden er den samme.

Uansett hva du ender opp med, så få herligheten på en vekt. Det er like spennende hver gang. :)

Når hengeren er på plass, prøv å huske på at hjullagre gjør seg best over vann, særlig i saltvann. Kvaliteten på hjullagre i båthengere er mildt sagt varierende til å begynne med, og saltvann gjør vondt værre. Hilsen en som har lært på den kjedelige måten, og nå stopper for å sjekke hjullagrene hver halvtime.

Redigert av Team Colibri (see edit history)

Jeg ville også hatt mer enn 20 kg å gå på. Har hatt en del hengere, og tenkt litt sånn. Minst mulig henger men stor nok. Tror nåværende båt/henger er første som er lovlig.

Bare om det kommer noen liter vann i båten/trekker inn vann i noe så er det nok til å kjøre ulovlig. Den båten jeg har nå kjøpte jeg en stor boggihenger for å være sikker, men jeg er fortsatt usikker. Prøver alltid å tømme tanken mest mulig før tur da det er 140 liter, altså en del vekt! Ikke turt å veid den ennå;)

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Batteri på bare 6 kg ?

Apropos veie henger, husk å veie nesehjulet/kulevekta for seg selv og legg til akselvekta.

Evt. koble fra hengeren fra bilen.

Redigert av teerex (see edit history)

Det er ikke flisespikkeri, mente bare at om man skulle veie båthengeren så må kuletrykket regnes inn. Kan jo være 50-100 kg.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...