Sydkorset Startet 29.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2015 Noen som vet av flinke folk som tar på seg kontroll/ oppretting av motor på Fosen eller i Trondheimsområdet? Monterte selv en splitter ny Craftsman 42hk i min Viksundsnekke, og etter en del motortimer, ønsker jeg nå å få tatt en kontroll og evt oppretting av motoren. Har ikke noe spesielt vibrasjoner, ei heller varmgang i Centaflex-koplinga, meen siden jeg kostet på meg en helt ny motor, får jeg ikke ro i sjela, før jeg har noen proffe som har gått over monteringen en siste gang. NEI jeg vil ikke gjøre dette selv. Noen da som vet om noen flinke, som tar denne jobben? Trenger ikke nødvendigvis å være et autorisert verksted, men noen som har kompetanse på det. Gjerne til edruelige priser- tror det er stor variasjon i prisinga for å gjøre slike ting. (F.eks skulle mitt lokale båtverksted ha min. 50000 for montering av motor, dermed ble jobben gjort selv. Takknemlig for svar. Sitér dette innlegget Link to post
kodalse Svart 29.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2015 Har du sjekket med Tors Båtservice? Holder til i Trondheim og Børsa. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 29.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2015 Hør med Kongensvoll Marina. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
glalaks Svart 29.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2015 Stadsbygd båtsenter skal være ok.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Sydkorset Svart 30.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Takker for svar. Hørt mye bra om Tors Båtservice. Kongensvollen visste jeg ikke drev med slikt, - verdt å sjekke. Stadsbygd båtsenter var de som skulle ha min. 50 store for å sette inn ny motor, de gidder jeg ikke engang å ringe. Men uansett takk for hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.