Jump to content

Verksted for oppretting av motor på Fosen evt Trondheim

Sydkorset

Recommended Posts

Noen som vet av flinke folk som tar på seg kontroll/ oppretting av motor på Fosen eller i Trondheimsområdet? Monterte selv en splitter ny Craftsman 42hk i min Viksundsnekke, og etter en del motortimer, ønsker jeg nå å få tatt en kontroll og evt oppretting av motoren. Har ikke noe spesielt vibrasjoner, ei heller varmgang i Centaflex-koplinga, meen siden jeg kostet på meg en helt ny motor, får jeg ikke ro i sjela, før jeg har noen proffe som har gått over monteringen en siste gang. NEI jeg vil ikke gjøre dette selv.

Noen da som vet om noen flinke, som tar denne jobben? Trenger ikke nødvendigvis å være et autorisert verksted, men noen som har kompetanse på det. Gjerne til edruelige priser- tror det er stor variasjon i prisinga for å gjøre slike ting. (F.eks skulle mitt lokale båtverksted ha min. 50000 for montering av motor, dermed ble jobben gjort selv.

Takknemlig for svar.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...