finnarne Startet 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2015 Kom over Portland Pudgy på FB. Er det noen som har erfaring med den ? Virker kort og stutt, men ser ut til å seile OK. Virker som om endel amerikanere er fornøyde med den, men de er jo fornøyd med så mye... Så en kort referanse til den i den gamle tråden Hvordan gi gummibåten "redningsflåte egenskaper, og tenkte på den i forbindelse med Den perfekte jolla til seilbåten! Den veier jo litt (64 kg?), og er en hard og stor klump å evt ha på fordekket 233x132*71cm(LxBxH). Fullt utstyrt som seilende redningsflåte ser det ut til å bli en dyr affære, men jeg synes allikavel den virker interessant. Fullt utstyrt kommer den vel på over 50', før frakt og MVA, så den er kanskje uaktuell uansett. (ihvertfall for meg nå.) Men jeg liker konseptet litt. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.