Danske Startet 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2015 Vet ikke om det er rigtig sted, ellers hører jeg gjerne hvor det er muligt å søke seg plass på båt... Bor nær Oslo/Sandvika og har seilet mye, p.t. har vi bare en liten snekke, som blir byttet i seilbåt når vi finner den rette. Til da ønsker jeg gjerne plass på en båt, dersom du mangler selskab fra erfaren seiler. Kanskje du mangler en til regata, til å seile en båt over lengere distanser eller å trene litt med, eller til et par timers kosetur på vannet. Er dansk, 35 år, seilet/surfet det meste, fra optimist til BB 13,5, surfbrett til kite, 606, warship, H-båt, Omega ... Kajak :-) Syns selv jeg er veldig hyggelig, så skriv gjerne dersom du har båten, men trenger en hånd, så finner vi sikkert løsning. Ved evt. lengere distanser, med start utenfor Oslofjorden, kan jeg naturligvis transportere meg til der båten er. Ulrik 957 38 995 (ulrikbank"AT"gmail.com) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.