Jump to content

Caterpillar 3208 olje

Camarque44

Recommended Posts

Ok. Tusen takk for svar. Har sagt det før, og sier det igjen. Denne plassen er fin med tanke på kunnskap.

Har solgt en sunseeker med Kad 44 motorer. Kjøper fikk problemer med med en motor i går. Jeg byttet turbo og filter. Båten går som en kule igjen. Kjøper sitter igjen med stor kunnskap, noe som jeg lærte på dette forumet, blant annet fra dere som kommenterer denne tråden. Takk.

Ja, sap, det er en kran der som du sier, men prøvet i dag å pumpe, men skjedde ingenting, mulig olje må være varm, samt at (begge)? Påfyllingslokkene må være åpne?

Båten blir trolig kjøpt i morgen og kjørt hjem til Sandspollen.

Lurer også på dette med vinterkonservering? Robuste filtre, stenge bunnkran, fylle med frostvæske? Ja sap, har lest meg opp på den metoden du har gjort med konservering/ferskvannskylling.

Har forvaring avtale i son om vinterkons. Hvis noen har lyst til å hjelpe til, selvfølgelig mot betaling.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...