Jump to content

Reparere skadd fenderlist

Stian69

Recommended Posts

Kan vanskelig se at denne fenderlista er reparerbar uten å sette inn et nytt stykke og plastsveise (om det i det hele tatt er mulig). Har du sjekket prisen for ei ny?

Ny list må steames/varmes for å få den i en tilstand/lengde der den kan legges på.

Ville kjøpt ei ny fenderlist. Kan ikke tro den kan koste allverden til denne båten.

Kan godt være at jeg prøver Tec-7. Enig at det er en midlertidig løsning som er litt juks, men poenget er bare at det skal se litt penere ut. Aner ikke hvor mange som har spurt om jeg pleier å holde høy fart mot kaia.

Skulle jeg solgt så hadde det selvsagt ikke vært noe løsning annet enn bytte eventuelt prisavslag.

Om jeg hadde oppdaget en slik reparasjon utført og fortsatt var interessert i båten ville jeg røsket av hele skiten for å se hva som hadde funnet sted her. Vil råde til å gjøre dette skikkelig en gang for alle, ikke utsette en ordentlig reparasjon. Da kan det like godt være som det er en stund til.

Tross alt er det snart et år siden du skadet båten og da er ikke en fuskreparasjon på sin plass.

Men det er nå bare mitt syn.

Redigert av Chiefengineer (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...