Ray87 Startet 31.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2015 Hei. Leter etter en liten flaske clearcoat til å ha på en radiostyrt glassfiberbåt der det har flasset av på en liten flekk i lakken og jeg vil hindre at det flasser av mere. 2 komponent fester seg best? Hvordan kan jeg reparere dette best mulig? Flass området er på str med en 20 kroning. Må teipe lokket på båten for hver gang for at den ikke skal ta inn vann og det ville vært fint med noe som tåler litt. Noen som har forslag til hvor jeg kan bestille noe slik på en liten flaske? Googlet litt men fant bare store bokser til rundt 1000kr, trenger egentlig ikke større enn slike lakkstifter til biler. Takker for svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Ray87 Svart 31.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2015 Kan egentlig lite om lakk på glassfiber båter. Leste her http://www.ehow.com/how_8432821_repair-clear-coat-fiberglass-boat.html Hvorfor skriver dem om gelcoat når det er guide til å reparere flassende clearcoat? Har lest at gelcoat er det beskyttende laget under lakken mot glassfiberet, at det ikke er til å ha utenpå lakken siden det ikke tørker i luften? Vil klarlakk fra bil virke da? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 31.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2015 Hør med rcbutikken.no om de kan hjelpe deg med små bokser. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
index Svart 31.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2015 Klarlakk til bil burde være helt OK det. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.