Jump to content

Hvor kjøpe clearcoat på liten flaske? Reparere flassende clearcoat

Ray87

Recommended Posts

Hei.

Leter etter en liten flaske clearcoat til å ha på en radiostyrt glassfiberbåt der det har flasset av på en liten flekk i lakken og jeg vil hindre at det flasser av mere.

2 komponent fester seg best?

Hvordan kan jeg reparere dette best mulig? Flass området er på str med en 20 kroning.

Må teipe lokket på båten for hver gang for at den ikke skal ta inn vann og det ville vært fint med noe som tåler litt.

Noen som har forslag til hvor jeg kan bestille noe slik på en liten flaske?

Googlet litt men fant bare store bokser til rundt 1000kr, trenger egentlig ikke større enn slike lakkstifter til biler.

Takker for svar :-)

Kan egentlig lite om lakk på glassfiber båter.

Leste her http://www.ehow.com/how_8432821_repair-clear-coat-fiberglass-boat.html

Hvorfor skriver dem om gelcoat når det er guide til å reparere flassende clearcoat?

Har lest at gelcoat er det beskyttende laget under lakken mot glassfiberet, at det ikke er til å ha utenpå lakken siden det ikke tørker i luften?

Vil klarlakk fra bil virke da?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...