furhan Startet 31.Juli.2015 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2015 Er det noen som har prøvd å gå igjennom Gravanekanalen i Kristiansand med Scand Baltic? Har lyst, men er redd broene er litt lave. Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
HansO Svart 31.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2015 Kommer så vidt gjennom med min Sandvik 28 dersom jeg legger ned masta og det er lavvann..... Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 31.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2015 Gikk den i fjor men min Ramin 30 med masta nede (ca 2.5m høy). Baltic uten targabøyle eller HT blir vel ikke så høy når du legger ned masta? Sitér dette innlegget Link to post
furhan Svart 31.Juli.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2015 Det høres ut til å være en risikabel ting å gjøre. Jeg har ikke trustere på den, og da bestemmer den stort sett selv hvor den vil når jeg evt. må gå akterover... Får ønske mer hekktruster til jul da :) Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
Dykker Svart 31.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2015 Baltic HT 2004 er 400 cm topp mastevimpel over ankerlanternen. Tar man av masten blir da høyeste punkt radardomen (på min båt), ca 360 cm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.